۱۳۹۱ دی ۱۸, دوشنبه

احمدی نژاد وسط بازار تهران چه گفت؟



 
   نشست خبری رئیس جمهور روز گذشته با حضور خبرنگاران خارجی و داخلی برگزار شد و رئیس جمهور در این نشست اظهارات مهمی پیرامون مسائل روز کشور از جمله وضعیت دلار و سکه و شرایط ویژه در بازار بیان داشت. 

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهور در این نشست در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه خبر که پرسید: «با توجه به گفته های شما مبنی بر این که دولت هر کاری می کند برای ملت و به نفع مردم است و با توجه به افزایش قیمت کالاهای اساسی و فشار زیادی که به مردم به ویژه اقشار کم درآمد وارد می شود، مشخصا برنامه دولت برای کنترل قیمت ها چیست» با تاکید بر این که دولت با همه توان و ابعادش درگیر این مساله شده است و این موضوع را پیگیری می کند، گفت: بالاخره یک جنگ روانی در ابعاد اقتصادی و روانی ایجاد شده که دیگران از جمله صداوسیما باید کمک و پشتیبانی کنند. 

احمدی نژاد گفت: مردم یک مدت مراجعه نکنند. مثلا خریدن ست لوازم آشپزخانه فلان کشور خیلی فوریت دارد، البته من تردید ندارم ما به شرایط عادی برمی گردیم و خیلی ها ضرر می کنند. حال اگر یک مقدار تصمیمات تبیین شود، برای کسانی که می خواهند واردات صحیح کالا داشته باشند، موثر است. 

در حالی که طی روزهای اخیر نوسانات بازار ارز و سکه اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار داده است کنفرانس خبری رئیس جمهور برای اهالی بازار و کسب و کار بسیار اهمیت داشت؛ در عکس هایی که آژانس عکس ایران منتشر کرد کسبه و بازاریان سخنان احمدی نژاد را از به طور مستقیم از تلوزیون تماشا می کنند.
  
   
 
   قدس آنلاین (www.qudsonline.ir) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر