۱۳۹۱ تیر ۲۶, دوشنبه

۵۰ رمز افراد موفق



افراد موفق تنها ۵ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند، یعنی از هر ۲۰ نفر تنها ۱ نفر به موفقیت واقعی دست پیدا می کند. البته افراد به طور مادرزادی موفق نیستند، بلکه به مرور زمان خصوصیات و ویژگی هایی پیدا می کنند که به رشد و موفقیتشان کمک می کند. اما راز این موفقیت ها چیست؟

افراد موفق:

۱.به دنبال فرصت هستند و فرصت هایی را می بینند که دیگران قادر به دیدنشان نیستند.

۲. اهداف و آرزوهای واقعی خود را کشف می کنند.

۳. خوش بین هستند و نگرشی مثبت دارند.

۴. صادق هستند.

۵. برای رسیدن به اهدافشان برنامه ریزی دقیق دارند.

۶. همواره در جست و جوی دانش هستند.

۷. بردبار و مقاوم هستند.

۸. بر اولویت های خود تمرکز دارند.

۹. تخلیلی قوی دارند و از قدرن خلاقیت خود استفاده می کنند.

۱۰. مهارت های ارتباطی قوی دارند.

روش های طبیعی برای تقویت مو



نور آفتاب یکی از بهترین موادی است که برای سلامتی موها پیشنهاد می شود. به این علت که قرار گرفتن به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه در زیر نور آفتاب، نیاز روزانه بدن به ویتامین D را تامین می کند. اگر این امکان را ندارید که در طول روز موهایتان را در معرض آفتاب قرار دهید باید از روش های طبیعی دیگری موهایتان را تقویت کنید.

روش هایی که علاوه بر تامین این ویتامین، سلامت و زیبایی موهای شما را به همراه داشته باشد. موادی که به شما معرفی می کنیم، همگی طبیعی و در دسترس هستند و نیازی به هزینه زیاد برای تهیه آنها ندارید.


● سرکه سیب

سرکه سیب براق کننده ای طبیعی است و تاثیر زیادی در از بین بردن چند شاخه شدن موها دارد. برای شست و شوی موها با سرکه سیب، یک سوم پیمانه از آن را با یک چهارم پیمانه آب مخلوط کنید و داخل یک اسپری بریزید. بعد از اینکه موهایتان را با شامپو شستید، محلول را روی موهایتان اسپری کنید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس موهایتان را بشویید.

اگر احساس خستگی میکنید بخوانید!


چرا شما همواره خسته هستید؟ آیا به اندازه ی کافی نمی خوابید، یا مشکلی جسمی یا روحی وجود دارد که این خستگی را ایجاد می کند؟

خستگی مزمن، یکی از شایع ترین شکایت هایی است که مردم را مجبور می کند به پزشک مراجعه کنند. دکتر رالتسون در این باره اینطور می گوید: "مردم در رابطه با خستگی خود حرف های متفاوتی می زنند؛ برخی می گویند حوصله ندارند؛ برخی می گویند خسته اند؛ و برخی می گویند آنقدر خسته اند که قادر به انجام هیچ کاری نیستند".

اگر از خستگی مفرط به ستوه آمده اید، ممکن است به علّت مشکلی جسمانی باشد که در ادامه در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد. این خستگی می تواند به دلیل کار کردن زیاد هم باشد؛ امّا محتمل ترین پاسخ، کاملا بالعکس تمام سخنانی است که تاکنون گفته ایم: شما به اندازه ی کافی کار نمی کنید.

چگونه از خستگی رها شویم: ورزش و نرمش کنید.

دکتر رالتسون می گوید: این روزها، مهم ترین علّت خستگی، زندگی به شیوه ی مدرن است. اضافه وزن داریم، بیش از حد غذاهای آماده مصرف می کنیم، و به اندازه ی کافی ورزش نمی کنیم.
با ایجاد سه تغییر در شیوه ی زندگی خود، می توانید تغییری بزرگ در سطح انرژی بدن تان به وجود آورید؛ این سخنی است که متخصصان می گویند:

توصیه عاشقانه



اگر می خواهید دچار روزمرگی نشوید بهتر است کمی به زندگی مشترک تان رجوع کنید و سعی کنید برخی از عادت های خوب گذشته را که رنگ و بوی تکرار و فراموشی گرفته اند، دوباره زنده کنید. اوایل ازدواج، شما همیشه به دنبال شناخت همدیگر هستید ولی بعد از چند سال حس می کنید همه چیز را درباره همدیگر می دانید پس دست از کشف و شناخت بر می دارید. سعی کنید علایق مشترکتان را بشناسید و دوباره برای پرداختن به آنها برنامه ریزی کنید. تا آنجا که می توانید درباره شغل و حرفه همسرتان، اطلاعات لازم را کسب کنید و سعی کنید هر کاری که برای پیشرفت کار همسرتان از دست شما برمی آید برای او انجام دهید حتی اگر این کار یک کمک فکری، حمایت عاطفی یا تشویق باشد. بگذارید همسرتان احساس کند که شما پشتیبان او هستید. در شادی ها و ناکامی ها همواره مونس و همدم واقعی یکدیگر باشید.

بعد از مشکلات طبیعی که در زندگی مشترک با آن رو به رو بوده اید، یک بار دیگر به خود رجوع کنید و سعی کنید حس خوش خلقی و شوخ طبعی را در خود دوباره زنده کنید. شکایت ها و گله های مهم خود را «به آرامی» مورد بحث قرار دهید و برای چیزهای جزیی و لطف های کوچکی که از همسرتان می بینید قدردانی کنید. وقت شناس باشید و هر مطلب را در وقت خودش بیان کنید. در زندگی زناشویی، بردبار و صبور باشید. هر گاه بخواهید به تنهایی قدم بردارید، می توانید هر جا که دوست داشتید قدم بگذارید ولی هنگامی که با یک نفر دیگر هستید قدم های شما باید با او هماهنگ باشد. پس کمی آهسته تر و با نگاه به قدم های همسرتان قدم بردارید. مسیری که شما شروع کرده اید، به اندازه هر دو شما جا دارد؛ پس شانه به شانه هم پیش بروید.

روش های عذرخواهی


برای بسیاری از ما پیش آمده است که مجبور به عذرخواهی کردن شده ایم. در چنین مواقعی به گفتن «ببخشید»، «متاسفم» و کلماتی از این قبیل بسنده و تصور می کنیم گفتن این چند کلمه می تواند راه حل خوبی باشد.
 غافل از این که اگر ندانید چگونه عذرخواهی کنید، نمی توانید امیدوار باشید صدمه ای که به طرف مقابل زده اید، رفع شود. به نوشته سایت «هلث» در گام اول باید بدانید که عذرخواهی کردن کار انسان های شجاع است و جرات می خواهد زیرا برای همه ما آسیب پذیر نشان دادن خود، مواجهه با فردی که ممکن است به ما لطمه بزند، پذیرفتن مسئولیت گفته ها و اعمال خود و به عهده گرفتن عواقب و پیامد رفتارهایمان در بیشتر مواقع کار دشواری است؛ به ویژه اگر حق با ما نباشد.

دومین نکته این است که عذرخواهی کردن جبران لطمه ای است که به فرد مقابل وارد کرده اید نه این که از طریق آن بخواهید احساس گناه خود را کمتر کنید اگر فکر کنید که عذرخواهی به شما برمی گردد در واقع کار چندانی نکرده اید بلکه فقط سعی کرده اید احساس رنج، گناه و شرمندگی خود را کمتر کنید. اما اگر اعتقاد داشته باشید که عذرخواهی کمک به فرد صدمه دیده است، هدفمند حرکت کرده اید، زیرا می دانید عذرخواهی کردن اولین گام در مسیری است که طی آن می خواهید لطمه به دیگری را جبران کنید. بنابراین نیازی نیست که چیزی را از طرف مقابل پنهان کنید. متواضعانه برخورد کنید اما درباره کار خود اعتماد به نفس داشته باشید و این گونه اقدام کنید:

شیر پرچرب بخورید تا لاغر شوید!




این تحقیقات نشان می دهد که شیر دارای چربی کامل حدود ۸ گرم چربی معمولی و پنج گرم چربی اشباع شده دارد.

مصرف متعادل شیر دارای چربی کامل چه بسا به روند کاهش وزن کمک می کند زیرا افراد با خوردن این شیر پرچرب سریع احساس سیری می کنند و همین امر باعث می شود تا آنها مصرف کالری های زائد را کاهش دهند.

این تحقیقات نشان می دهد که شیر دارای چربی کامل حدود ۸ گرم چربی معمولی و پنج گرم چربی اشباع شده دارد. محققان تاکید کردند که شیر دارای چربی کامل از نوشیدنی های مغذی حاوی عناصر کامل غذایی است به گونه ای که یک سوم نیاز روزانه بدن به کلسیم را تامین می کند.

حتما با این ۵ شخصیت دوست باشید!




 در این جا به ۵ نوع شخصیت اشاره می کنیم که لازم است در بین دوستان همه وجود داشته باشند.
بدیهی است که انتخاب دوستان خوب می تواند به طرق گوناگون سبک زندگی ما را تقویت کند. یادتان باشد در دوستی کیفیت مهم تر از کمیت است، بنابراین سعی کنید دوستان خود را از بین کسانی انتخاب کنید که شما را خوشحال می کنند و انرژی مثبت خود را به شما القا می کنند. 

● کسی که شما را در سختی ها تنها نمی گذارد

این اشخاص در مواقع بحران، چه بحران های کوچک و چه بزرگ، در کنار شما هستند. اگر نیاز به نصیحت یا توصیه دارید، یا صرفا می خواهید کسی به حرف هایتان گوش کند، می توانید به نزد این افراد بروید. آنها نه تنها نشستن و گوش کردن به مشکلات شما را دوست دارند، بلکه هیچ قضاوتی راجع به شما نمی کنند و می دانند کی و چگونه باید نصیحت کنند ضمن اینکه توصیه های آنها با عشق آمیخته است.
علاوه بر این، شما در هر ساعت از شبانه روز به این دوستان دسترسی دارید و مطمئن هستید که می توانید به آنها اعتماد کنید. با داشتن چنین دوستانی، رویارویی با بحران های زندگی آسان تر خواهد بود و هرگز احساس تنهایی به سراغتان نخواهد آمد.

● کسی که شما را می خنداند

این افراد اهل مهمانی و رفت و آمد هستند، همیشه افراد گروه را می خندانند و مجلس را هم گرم می کنند. همه ما چنین افرادی را می شناسیم. آنها همیشه دیگران را سرحال می آورند و در هر حالتی که باشید خنده را بر لب هایتان می نشانند.
اگرچه این اشخاص شوخ و بذله گو افرادی سرگرم کننده و جذاب هستند، ولی شاید بهتر باشد مشکلاتتان را به نزد آنها نبرید چون ممکن است آن را تبدیل به یک جوک و بهانه ای برای خنده کنند و یا آنقدر سرشان شلوغ باشد که نتواننند تماس تلفنی شما را پاسخ بدهند.

● کسی که واقعیت را به شما می گوید

اگرچه واقعیت تلخ است و خیلی از ما طاقت رویارویی با آن را نداریم، اما گاهی به شنیدن آن نیاز داریم تا لا اقل جلوی مشکلات آینده گرفته شود. شاید این افراد همیشه آنچه را که دوست دارید بشنوید به شما نگویند، ولی معمولاً چیزی را که لازم است بدانید به شما خواهند گفت. نکته بسیار مهم اینکه آنها از سر حسن نیت و خیرخواهی واقعیت را بیان می کنند و قصد آزار شما را ندارند.
اگر می خواهید بدانید کسی که دوستش دارید به شما توجه دارد یا نه، آیا باید کار قدیمی خود را رها کنید یا نه، و بسیاری از سوالات دیگر که ممکن است جواب واقعیشان چندان خوشایند نباشد، می توانید به این اشخاص صادق و روراست مراجعه کنید.

● کسی که شما را درک می کند

گاهی در طول زندگی خود با اشخاصی روبرو می شویم که کاملا درکمان می کنند، افکار و اعتقاداتشان تا حد زیادی به ما شباهت دارد، با او علایق و سلایق مشترک داریم و هرگز به چیزی که می گوییم یا می خواهیم نمی خندد یا تعجب نمی کند.
در واقع کسی که با او احساس راحتی می کنیم یک دوست واقعی است. او هرگز آنچه را که به زبان می آوریم مورد قضاوت قرار نمی دهد چون شاید دقیقا به آن معتقد باشد.

● کسی که به شما الهام یا انگیزه می بخشد

این افراد به شما انگیزه می دهند و می توانند در اموری خاص الهام بخش شما باشند. مثلا کسانی که در زمینه ای مهارت دارند که شما از آن بی بهره هستید، شغل بهتری دارند، درآمدشان از شما بهتر است یا موقعیت اجتماعی بالاتری دارند.
آشنایی با چنین افرادی می تواند عاملی باشد برای اینکه تلاشمان را بیشتر کنیم و هدف بالاتری برای زندگی خود در نظر بگیریم. البته فراموش نکنید که وجود این افراد گاهی هم ناراحت کننده است چون باعث بروز احساساتی مانند حسادت یا حقارت می شود. اما سعی کنید به جای حسد ورزیدن آنها را به عنوان یک الگو بپذیرید و موفقیت آنها را نوعی الهام یا انگیزه برای خود بدانید. نکته مهم اینکه چنین دوستی هرگز تعمداً شما را نسبت به موقعیت و زندگی خودتان دلسرد نمی کند بلکه نقش یک مشوق را ایفا می کند. اگر چنین نیست بهتر است راجع به او بیشتر فکر کنید و اگر لازم شد از خیر این دوستی بگذرید.
مجله اینترنتی برترین ها ( www.bartarinha.ir )

کدام خال ها سرطان می آورد؟





خیلی از خال ها مادرزادی هستند و خیلی های شان هم بدون آن که متوجه شویم روی پوست ما می آیند؛ از کدام شان بترسیم و کدام شان را به حال خود رها کنیم؟
تا همین چند دهه پیش خال یکی از نشانه های زیبایی بود و وجود یکی، دو تایش در چهره یک ایراد ظاهری به نظر نمی رسید. اما امروزه افراد ترجیح می دهند تمام لکه های پوستی شان را چه خال باشد و چه نباشد از بین ببرند و با داشتن یک پوست صاف و بی عیب ونقص اعتمادبه نفس بیشتری پیدا کنند. برداشتن خال ها، فکری است که اغلب افراد در سر دارند اما بسیاری از این افراد به دلیل ترس از ابتلا به مشکلات پوستی بعد از برداشتن این خال ها، از این موضوع صرف نظر می کنند. به همین بهانه در ادامه به چند سوال رایج بیماران در این زمینه پاسخ می دهیم.

● چه خال هایی را لیزر و چه خال هایی را جراحی کنیم؟

نوع لکه های پوستی و دلایل به وجودآمدن شان می تواند شیوه برداشتن آن ها را مشخص کند. پزشکان معمولا سعی می کنند خال های مادرزادی را به کمک جراحی بردارند.
زیرا عمق این خال ها زیاد است و لیزر نمی تواند کمکی به حذف شدن شان بکند اما خال های ریز و سطحی نیازی به جراحی ندارند و لیزر یا کوتر (سوزاندن) خال، می تواند راه مناسبی برای از بین بردن شان باشد. البته این لکه های سطحی تنها شبیه خال هستند و بسیاری از پزشکان عقیده دارند که از جنس خال ها نیستند.
به همین دلیل آن ها توصیه می کنند که خال ها ریشه دار و برجسته را هرگز با لیزر حذف نکنید و از این شیوه تنها برای از بین بردن لکه های سطحی پوست استفاده کنید.

خوراکی هایی که هم سیرتان می کند هم لاغر



صدای قار و قور شکم معمولا نشانه چیزی نیست جز گرسنگی و متاسفانه این احساس ضعف شما را مجبور می کند که به سراغ کابینت های آشپزخانه بروید و خوراکی نوش جان کنید،

 خب این کار نتیجه ای جز اضافه وزن برای تان ندارد اما خوب است بدانیم کدام دسته از خوراکی ها جلوی ضعف و گرسنگی را می گیرند و در عین حال سالم، کم کالری و مفید هستند. خبر خوب این که می خواهیم ۵ خوراکی سالم را معرفی کنیم که احساس گرسنگی را رفع می کنند. برخلاف غذاهای پرکالری و آماده برای تندرستی بدن تان مفید هستند و به کنترل اشتهای تان کمک می کنند.

● میوه بهشتی

یکی از خوراکی هایی که هم اشتها آور است و هم گرسنگی را به خوبی رفع می کند سیب است. طبق آزمایشاتی که روی ۵۸ فرد بالغ انجام شد، مشخص شدکسانی که ۱۵ دقیقه قبل از ناهار خود یک سیب می خورند نسبت به وقتی که قبل از ناهار خود ماده غذایی مشابه آن می خورند، بعد از صرف غذا احساس سیری بیشتری می کنند. به علاوه این افراد ۱۵درصد کالری کمتری حین غذا خوردن مصرف می کنند چون بخشی از احساس گرسنگی شان قبل غذا برطرف شده است. سیب یکی از مفیدترین میوه ها محسوب می شود و منبع غنی از ویتامین ها و مواد مغذی است. بنابراین خواص معجزه آسای آن را دست کم نگیرید. بد نیست بدانید یک عدد سیب متوسط تنها ۹۰ کالری دارد. ورقه های سیب خشک شده با این که تمامی خواص این میوه تازه آن را ندارند ولی می توان برای ایجاد تنوع در طعم سیب آن ها را هم امتحان کرد.

● بفرمایید شیر برشتوک

اگر دنبال خوراکی هستید که تا وقت ناهار شما را سیر نگه دارد غلات کامل غذای مناسبی است که معمولا با شیر به عنوان صبحانه مصرف می شود و بسیار خوشمزه و نیروبخش است. بعضی از تحقیقات نشان می دهد، خوردن غذاهایی که حاوی غلات کامل مثل گندم و جو هستند احساس گرسنگی را رفع می کنند، پس اگر از طعم این گروه غذایی خوش تان می آید حتما آن هایی که در آن ها از غلات استفاده می شود را به عنوان میان وعده ای مناسب انتخاب کنید، این گروه غذایی علاوه بر این که میزان کالری مناسبی دارند سرشار از ویتامین و فیبر هستند.

۴+۱ ماده غذایی که عمر ما ایرانی ها را کم می کنند





توصیه های پروفسور جعفریان برای آن که ۱۲۰ سال زندگی کنید
این روزها نظریه های نوینی در سطح دنیا مطرح شده که تمام باورهای ما را درباره تغذیه به چالش می کشد. نظریه«خوب و سیر بخورید تا لاغر شوید» یکی از آن هاست که پروفسور منوچهر جعفریان چهره نام آشنای تغذیه از آن می گوید. او می گوید چاقی ربطی به خوردن ندارد بلکه این هورمون ها هستند که ما را چاق می کنند و معتقد است اگر افراد بیاموزند عادت های اشتباه تغذیه ای خود را اصلاح کنند نه تنها دچار چاقی نمی شوند بلکه می توانند از موهبت عمر طولانی بهره مند شده و عمر ۱۲۰ سال را همراه با سلامت تجربه کنند. پروفسور جعفریان که ۴۵ سال پیش جلای وطن کرده و در سوئیس تحقیقات علمی خود را در زمینه تغذیه ادامه داده ۲۵ سال از عمرش را در آزمایشگاه ها مشغول مطالعه و تحقیق بوده است. حاصل تلاش علمی او علاوه بر تالیف چند کتاب در زمینه تغذیه، دستاوردهای علمی نوینی ا ست که پنجره جدیدی را در باب تغذیه و ارتباط تنگاتنگ آن با سلامت جسم و روح، روی ما گشوده است.او که فارسی را با لهجه آلمانی صحبت می کند و در حاشیه نخستین همایش تغذیه روح و جسم که به همت انجمن «راهیان مولانا» و با حضور استادان عرفان و تغذیه در تالار اندیشه معلم سعادت آباد برگزار شد با ما هم صحبت شد.

به بندهای انگشتان تان دقت کنید تا به این رموز پی ببرید




بند انگشت علاوه بر کارکردی که در بدن و در انجام وظایفش دارد، معیار خوبی هم برای سنجش است.
بند انگشت علاوه بر کارکردی که در بدن و در انجام وظایفش دارد، معیار خوبی هم برای سنجش است. حتما بسیار شنیده اید «کوچک ترین میمون دنیا به اندازه یک بند انگشت»، «کوچک ترین کتاب دنیا به اندازه یک بند انگشت» حتی شل سیلوراستاین کتابی دارد به اسم «قد یه بند انگشت». همه این ها را بگذارید کنار، وقتی بشنوید تنها یک بند انگشت تان می تواند بیانگر شخصیت شما باشد چه می کنید؟ توجه داشته باشید که هرکدام از بندهای انگشت در علم کف بینی می توانند حرف های زیادی داشته باشند. حالا و در این قسمت بد نیست به انگشت شست تان توجه بیشتری مبذول دارید. هر کدام از بندهای این انگشت می تواند بگوید شما چه جور آدمی هستید. این به اطرافیان هم کمک می کند تا ما را بیشتر بشناسند و با روحیات مان کنار بیایند.

● واقعیت در مورد بندهای انگشت کدام است؟

حتما در علم کف بینی به مواردی در مورد بند انگشتان برخورده اید؛ این که بند انگشتان بلند نشان دهنده افراد دست و دلباز است ولی اگر بند انگشتان کوتاه و چاق باشند نشان دهنده افراد افراطی و نادان است. انگشتان لاغر و باریک نشان دهنده بذله گویی است و اگر دست این افراد به سمت بالا خمیدگی داشته باشد یعنی آزاده هستند ولی اگر به سمت پایین خمیدگی داشته باشد خسیس هستند.
واقعیت این است که اتصالات دست به عنوان نمونه ای برای مشاهده و بررسی مستقیم بسیار جالب هستند. طبق نظریه عمومی بند انگشتان کلفت به معنای راحت طلبی است. در حالی که انگشتان قابل انعطاف نشان دهنده مهارت های ذهنی، کنجکاوی و زیاده روی است. انگشتان کوتاه نشان دهنده طبیعتی آرام تر هستند. به هر حال هرگاه شخصی کمی عمیق تر به مسئله کف بینی بنگرد مفاهیم را بهتر درک می کند و ساده انگاری را کنار می گذارد. نکته اصلی که در مورد انگشتان وجود دارد این است که سه بند انگشتان مربوط به قابلیت های روانی مختلف انسانی است.
تلاش برای یافتن دلیل قانع کننده ای به منظور ارتباط بند انگشتان از قرن نوزدهم آغاز شد و این تلاش با کوشش های اولیه در زمینه این که هر کدام از این بند انگشتان را با یک منطقه فلکی ارتباط دهیم، اختلاف بسیار داشت. حالا ما در مورد هرکدام از بندهای انگشت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

اگر می خواهید نابارور نشوید این هشدارها را جدی بگیرید



برای آ ن که به قدرت باروری خودتان بیفزایید و بارداری سالمی داشته باشید باید حتما یک برنامه غذایی مناسب داشته باشید.
● اگر بارور نمی شوید قهوه و چای نخورید

چند مطالعه که در نقاط مختلف جهان انجام گرفته، نشان داده که زنانی که روزانه بیشتر از ۳۰۰ میلی گرم کافئین در رژیم غذایی آن ها جای دارد قدرت باروری کاهش یافته ای دارند، به طور متوسط یک فنجان قهوه معمولی حدود ۱۳۰ میلی گرم و یک فنجان نسکافه حدود ۱۰۰ میلی گرم کافئین دارد. درواقع می توان تا ۲ فنجان قهوه در روز را حد مناسبی برای نوشیدن قهوه در روز برای زنان در سن بارداری دانست اما این را هم یادتان باشد که چای، شکلات، سودا و نوشابه های انرژی زا هم حاوی مقادیر کافئین دار هستند اما یک تذکر مهم این که زنانی که قصد دارند به شیوه IVF باردار شوند حداکثر باید روزانه ۵۰ میلی گرم کافئین مصرف کنند و حتی به آن ها توصیه می شود ، بهتر است قهوه یا چای ننوشند.
دکتر آلیس دورمر، متخصص زنان در دانشگاه هاروارد به تمام زنانی که مدتی است قصد بارداری دارند اما بارور نشده اند توصیه می کند که مصرف قهوه و چای خود را محدود کنند؛ «هنوز از لحاظ علمی تاثیر میزان کم کافئین روی ناباروری ثابت نشده است اما احتیاط کار بدی نیست»

تفكیك جنسیتی كنسرت احسان خواجه امیری را لغو كرد




كنسرت احسان خواجه امیری كه قرار بود در شهرستان «نور» برگزار شود، لغو شد.

این كنسرت كه بنا بر اعلام برگزاركنندگان و طبق مجوز دریافتی قرار بود ۸ و ۹ تیرماه در این شهرستان برگزار شود، بنا بر درخواست مسئولان محلی مبنی بر اینكه محل حضور و نشستن آقایان و خانم ها باید كاملا جدا از یكدیگر باشد، منتفی شد.

رهبر اركستر احسان خواجه امیری در گفت وگو با ایسنا با تایید این خبر گفت: پس از اعلام این موضوع از سوی مسئولان شهرستان نور تصمیم گرفتیم این كنسرت اصلا برگزار نشود.
خبرگزارى ايسنا (www.isna.ir)

«دولت مخفی» در منزل لاله اسکندری




تصویربرداری سریال «دولت مخفی» در لوکیشن منزل لاله اسکندری، یکی از شخصیت های اصلی سریال پیگیری می شود. اسکندری در این مجموعه نقش زنی به نام پروانه را دارد.

مجموعه «دولت مخفی» به کارگردانی عبدالحسین برزیده به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی اوایل اسفندماه سال گذشته در مناطق شمالی کشور کلید خورد و تاکنون حدود ۵۰ درصد آن تصویربرداری شده است.

گروه تولید این روزها در منزلی در مناطق شمالی کشور مشغول تصویربرداری هستند و با پایان تصویربرداری در لوکیشن شمال کشور تا یک ماه آینده ضبط تصاویر را در تهران و شهرک دفاع مقدس پیگیری خواهند کند.

این لوکیشن در داستان منزل سکونت لاله اسکندری دختری به نام پروانه و خانواده اش معرفی می شود. مهتاج نجومی نقش مادر او را دارد و مریم سلطانی در نقش پرستو (خواهر پروانه) بازی می کند.

پژمان بازغی که پیش از این در مجموعه تلویزیونی «همچون سرو» با لاله اسکندری همبازی بود در نقش سعید ظاهر شده است که به پروانه علاقمند است اما تصمیم هر باره آنها برای ازدواج با اتفاقاتی همراه می شود که باعث می شود این ازدواج صورت نگیرد.

کریستین استوارت پر درآمدترین بازیگر زن جهان است !





کریستین استوارت ، ستاره مشهور مجموعه فیلمهای گرگ و میش با در آمد حدود ۳۴ میلیون دلار ، صدر نشین فهرست سالانه پردرآمدترین بازیگران زن جهان شد .

این بازیگر ۲۲ ساله از ماه می ۲۰۱۱ تا ماه می ۲۰۱۲ حدود ۳۴ میلیون دلار درآمد کسب کرد و به این ترتیب توانست با شکست رقیبان مشهور و قدرتمندی همچون کامرون دیاز و ساندرا بولاک ، مکان اول جدول پردآمدترین بازیگران زن مجله فوربس را از آن خود کند.

آنجلینا جولی و چارلیز ترون هم امسال به جمع ۵ نفر اول این لیست پیوستند .

بنا به گزارش مجله فوربس ، ۱۰ نفر اول این جدول در طول یکسال گذشته حدود ۲۰۰ میلیون دلار پول بدست آوردند.

اسامی ۱۰ نفر اول فهرست سالانه پردرآمدترین بازیگران زن مجله فوربس به شرح زیر است :

۱ کریستین استورات

۲ کامرون دیاز

۳ ساندرابولاک

۴ آنجلینا جولی

۵ چارلیز ترون

۶ جولیا رابرتز

۷ سارا جسیکا پارکر

۸ مریل استریپ

۹ کریستین ویگ

۱۰ جنیفر انیستون


مترجم: فرشته مشاور


تازه ترین عکس اکبر عبدی در قامت یک روحانی در «رسوایی»




اکبر عبدی در «رسوایی» ایفاگر یک نقش کاملا جدی است؛ نقش یک روحانی!

در حالی حضور اکبر عبدی در فیلم سینمایی «رسوایی» قطعی شده که تست گریم عبدا.. اسکندری روی چهره عبدی هم خیلی خوب درآمده است.

ده نمکی برای نقش روحانی «رسوایی» از ۱۰ بازیگر مطرح سینما تست گریم گرفته بود که در نهایت عبدی برای این نقش انتخاب شد.

عبدی برخلاف سه قسمت «اخراجی ها» در «رسوایی» ایفاگر نقشی کاملاً جدی است. او امروز در لوکیشن پامنار فیلم جلوی دوربین ده نمکی می رود.

فیلمبرداری «رسوایی» سه روزی است در جنوب تهران آغاز شده و تاکنون الناز شاکردوست، محبوبه بیات، تینا آخوندتبار و مهسا کامیابی جلوی دوربین رفته اند.

گروه به زودی به لوکیشن بعدی فیلم که بازار تهران است نقل مکان خواهند کرد. کامران تفتی، مجید مشیری، اسماعیل خلج، امیر نوری، ارسلان قاسمی، ابوالفضل همراه، آرزو افشار، مجید شهریاری، اسدا... یکتا، فرامرز روشنایی، فریبا ترکاشوند، یوسف قربانی، مختار سائقی، مجتبی امینی و کمال سیدمحسن دیگر بازیگران این فیلم هستند.

قرار است طی روزهای آینده یک بازیگر شناخته شده دیگر به جمع عوامل فیلم «رسوایی» اضافه شود. ده نمکی خود تهیه کنندگی چهارمین فیلم بلندش را برعهده دارد.

شبکه ایران (www.inn.ir)

آنجلینا جولی در نقش شیطان




اولین عکس آنجلینا جولی در نقش شیطان منتشر شد.

روز سه شنبه ، کمپانی دیزنی اولین عکس آنجلینا جولی در نقش یک عفریته شیطانی را منتشر کرد.

این بازیگر ۳۷ ساله درباره این فیلم می گوید :"خیلی برای من سرگرم کننده و جالب بود."

"فرزندان من خیلی خوشحال هستند که من این نقش را بازی می کنم....این عفریته شیطانی شخصیت خیلی جالبی دارد . اما مسلما" بی نقص نیست و در واقع از کامل و بی نقص بودن خیلی فاصله دارد."

کمپانی دیزنی درباره این فیلم می گوید:"این فیلم در واقع داستان گفته نشده جذابترین شخصیت شرور و تبه کار دیزنی است ، همان شخصیتی که درسال ۱۹۵۹ در پروژه کلاسیک "زیبای خفته" به همه معرفی شد. این فیلم فاش می کند که چرا این زن اینقدر بی رحم شد و به یک عفریته شیطانی تبدیل شد و در نهایت یک کودک زیبا را طلسم کرد."

مترجم: فرشته مشاور

به همایون اسعدیان گفتند حامد بهداد به هوای کلاس درس، مواد مخدر مصرف می کند!



به گوش همایون اسعدیان رساندند که گویا حامد ظهرها به هوای کلاس درس دو سه ساعت از لوکیشن می رود و مواد مخدر مصرف می کند.
به گزارش شبکه ایران حامد بهداد یکی از چند چهره اصلی این روزهای سینمای ماست؛ چهره ای که به تازگی دو فیلم «انتهای خیابان هشتم» و «نارنجی پوش» را روی پرده داشت و به بهانه نام وی هم که شده بسیاری از مخاطبان به تماشای این دو فیلم رفتند. بهداد در تازه ترین گفتگوی مفصلش که با نیما حسنی نسب در ماهنامه «فیلم» انجام شده نکات جالبی را درباره کارنامه بازیگری اش و عدم همکاری با بهرام بیضایی مطرح کرده است. بخشهایی از گفته های بهداد را در ادامه می خوانید:

به همایون اسعدیان گفتند حامد به هوای کلاس درس، مواد مخدر مصرف می کند

یادم هست اوایل کار «سعادت آباد» یک روز موقع ادای یک دیالوگ، بیست بار یا شاید بیشتر اشتباه کردم و دو سه جمله از وسط کار را فراموش می کردم و تپق می زدم. آن روز کار تعطیل شد و به گوش همایون اسعدیان رساندند که گویا حامد ظهرها به هوای کلاس درس دو سه ساعت از لوکیشن می رود و مواد مخدر مصرف می کند. دقیقا گفته بودند می رود خلاف می کند. همایون که تهیه کننده بود جواب داده بود که الان زود است، بگذارید چند روز از ماجرا بگذرد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

شبکه سه علی ضیاء را به احسان علیخانی ترجیح داد!







شبکه سوم سیما در ماه رمضان برنامه «با اجازه خدا» را با اجرای علی ضیاء به جای «ماه عسل» روی آنتن خواهد برد.گروه تولید این برنامه قصد دارد ترانه تیتراژ آغازین برنامه را به عهده بنیامین بهادری و تیتراژ پایانی را به طور مشترک به محسن یگانه و محسن چاووشی بگذارند .

جنگ گفت وگو محور شبکه سوم سیما ویژه پخش در ماه مبارک رمضان امسال در نبود احسان علیخانی با حاشیه های متعددی همراه شده است.
بر اساس اعلام بانی فیلم، شبکه سه که پیش از این در ایام ماه مبارک رمضان برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی را در حال پخش داشت، قصد دارد این برنامه را در سال جاری با تغییراتی گسترده روی آنتن ببرد.
ضیاء آمد، علیخانی رفت!

«با اجازه خدا» نام جدید این برنامه خواهد بود که طبق شنیده ها با اجرای علی ضیاء در غیبت اجباری «ماه عسل» علیخانی، در باکس پیش از اذان برای جذب مخاطبان روزه دار تلاش خود را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که نام ماه عسل به عنوان یک برند پرمخاطب و محبوب سال هاست بینندگان ثابت خود را حفظ کرده است. در صورتی که تغییر نام برنامه قطعاً می تواند بدون تغییر نام از ریزش مخاطبان برنامه جلوگیری کنند، اما احتمالاً کنار گذاشتن علیخانی سبب شده ترجیح دهند نام برنامه را نیز ناگزیر عوض کنند.

چطور وزنمان را به سرعت کم کنیم اما به سلامتی مان لطمه نزنیم؟



 

از رژیمهای سخت خسته شده اید ؟ از این روشهای سالم و بدون ضرر استفاده کنید .

بارها و بارها شنیده اید که رژیمهای سخت امروزی که وزن شما را به سرعت کاهش می دهند برای کاهش وزن دائمی مناسب نیستند. اما در مواقعی که نیاز دارید فورا" وزنتان را کم کنید ، تکلیف چیست و چه کاری باید انجام بدهید ؟ مسلما" در چنین مواقعی صرف نظر کردن از رژیمهای سخت تضمینی مثل رژیم لیموناد ، رژیم سوپ کلم . رژیم ۲۱ پوند در ۲۱ روز کار ، خیلی سخت است .

اما اگر بتوانیم در یک مدت کوتاه ۲۰ پوند از وزنمان را کم کنیم ، چه ایرادی دارد ؟

مایکل دانسینگر ، پزشک برنامه پرطرفدار شبکه ام بی سی با نام "بیگست لوزر"، می گوید ، واقعیت این است که کاهش وزن سریع تا زمانیکه با یک روش درست انجام شود ، هیچ ایرادی ندارد.

اومی گوید " اگر یک فرد به مدت یک هفته از یک برنامه غذایی و ورزشی هدفمند و خیلی منظم پیروی کند ، حدود هفت ساعت ورزش شدید انجام دهد و مانند آنچه که ما انجام می دهیم زیر نظر یک پزشک متخصص باشد، می تواند حدود ۲۰ پوند وزن کم کند."

کاهش وزن درواقع یک فرمول ریاضی بسیار ساده دارد : شما باید بیشتر از آنچه که می خورید کالری بسوزانید. متخصصان معمولا" توصیه می کنند که روزانه با خوردن غذای کمتر و افزایش فعالیتهای بدنی ، ۵۰۰کالری بیشتر از آنچه که می خورید ، بسوزانید .اگر به این برنامه عمل کنید در طول یک هفته بین ۱ تا ۲ پوند وزن کم می کنیم.

بازیگر فیلم «بر باد رفته » در ۹۴ سالگی درگذشت





«آن رادرفورد»، بازیگر فیلم معروف «بر باد رفته» در سن ۹۴ سالگی در لس آنجلس درگذشت.

«آن رادرفورد»، بازیگر فیلم معروف «بر باد رفته» در سن ۹۴ سالگی در لس آنجلس درگذشت.
«آن رادرفورد»، بازیگر فیلم مشهور «بر باد رفته» كه بیشتر به دلیل ایفای نقش خواهر كوچكتر و خوشبین «اسكارلت اهارا» شناخته شده است، به دلیل ابتلا به بیماری قلبی روز دوشنبه در سن ۹۴ سالگی درگذشت.
«رادرفورد» كه در عرصه ی سینما، رادیو و تلویزیون فعالیت داشت، در اولین حضور پررنگ خود در سریال بلند «اندی هاردی» در نقش مقابل «هاردی» به ایفای نقش پرداخت.
به گزارش خبرگزاری رویترز ، «رادرفورد» در چندین فیلم دیگر به ایفای نقش پرداخت كه معروف ترین آن بازی در اثر كلاسیك «بر باد رفته» در كنار «ویوین لی» در سال ۱۹۳۹ است.
وی در سال ۱۹۵۰ از بازیگری دست كشید، اما در اوایل دهه ی ۷۰ با حضور بازیگر مهمان در نمایش «باب نیوهارت» دوباره به دنیای بازیگری بازگشت.


خبرگزارى ايسنا (www.isna.ir)


بازیگر فیلم «بر باد رفته » در ۹۴ سالگی درگذشت

«آن رادرفورد»، بازیگر فیلم معروف «بر باد رفته» در سن ۹۴ سالگی در لس آنجلس درگذشت.

«آن رادرفورد»، بازیگر فیلم معروف «بر باد رفته» در سن ۹۴ سالگی در لس آنجلس درگذشت.
«آن رادرفورد»، بازیگر فیلم مشهور «بر باد رفته» كه بیشتر به دلیل ایفای نقش خواهر كوچكتر و خوشبین «اسكارلت اهارا» شناخته شده است، به دلیل ابتلا به بیماری قلبی روز دوشنبه در سن ۹۴ سالگی درگذشت.
«رادرفورد» كه در عرصه ی سینما، رادیو و تلویزیون فعالیت داشت، در اولین حضور پررنگ خود در سریال بلند «اندی هاردی» در نقش مقابل «هاردی» به ایفای نقش پرداخت.
به گزارش خبرگزاری رویترز ، «رادرفورد» در چندین فیلم دیگر به ایفای نقش پرداخت كه معروف ترین آن بازی در اثر كلاسیك «بر باد رفته» در كنار «ویوین لی» در سال ۱۹۳۹ است.
وی در سال ۱۹۵۰ از بازیگری دست كشید، اما در اوایل دهه ی ۷۰ با حضور بازیگر مهمان در نمایش «باب نیوهارت» دوباره به دنیای بازیگری بازگشت.


خبرگزارى ايسنا (www.isna.ir)

تازه ترین هنرنمایی اکبر عبدی در نقش یک زن از فردا روی پرده می رود!


  

تازه ترین تجربه اکبر عبدی در ایفای نقش یک زن که در فیلم سینمایی «خوابم می آد» رقم خورده از فردا اکران خود را آغاز می کند.
تازه ترین تجربه اکبر عبدی در ایفای نقش یک زن که در فیلم سینمایی «خوابم می آد» رقم خورده از فردا اکران خود را آغاز می کند.
عبدی که پیش از این یک بار دیگر هم در فیلمی پرحاشیه از داوود میرباقری با عنوان «آدم برفی» تجربه زن پوشی را از سر گذرانده بود در «خوابم می آد» در نقش پیرزنی بازی کرده که با رفتارهای ساده لوحانه خود اسباب خنده تماشاگر را موجب می شود.
«خوابم می آد» که اولین تجربه کارگردانی رضا عطاران به شمار می رود داستان یک معلم ریاضی را بیان می کند که در ارتباط با خانمها دچار مشکل است و به همین علت هنوز نتوانسته ازدواج کند. اما آشنایی او با یک زن عجیب شرایط متفاوتی را برایش رقم می زند.




تازه ترین هنرنمایی اکبر عبدی در نقش یک زن از فردا روی پرده می رود!+عکس
تازه ترین تجربه اکبر عبدی در ایفای نقش یک زن که در فیلم سینمایی «خوابم می آد» رقم خورده از فردا اکران خود را آغاز می کند.
تازه ترین تجربه اکبر عبدی در ایفای نقش یک زن که در فیلم سینمایی «خوابم می آد» رقم خورده از فردا اکران خود را آغاز می کند.
عبدی که پیش از این یک بار دیگر هم در فیلمی پرحاشیه از داوود میرباقری با عنوان «آدم برفی» تجربه زن پوشی را از سر گذرانده بود در «خوابم می آد» در نقش پیرزنی بازی کرده که با رفتارهای ساده لوحانه خود اسباب خنده تماشاگر را موجب می شود.
«خوابم می آد» که اولین تجربه کارگردانی رضا عطاران به شمار می رود داستان یک معلم ریاضی را بیان می کند که در ارتباط با خانمها دچار مشکل است و به همین علت هنوز نتوانسته ازدواج کند. اما آشنایی او با یک زن عجیب شرایط متفاوتی را برایش رقم می زند.
نقش این معلم را عطاران بازی می کند و مریلا زارعی هم نقش مقابل وی را برعهده دارد. اکبر عبدی در نقش مادر معلم که پیرزنی است، بی دندان(!)، پرحرف و بذله گو ظاهر شده.
به نظر می رسد به لطف بازی درخشان اکبر عبدی در این فیلم هم که شده «خوابم می آد» بتواند رونقی به اکران تابستانی سینماها بدهد به خصوص که عبدی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره سی اُم را هم از آن خود کرد.